Post by mechapelogutt on Feb 7, 2022 17:47:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pixel Gun 3D - Battle Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ædelstene til at generere snydekoder ▞▞▞
▞▞▞ Pixel Gun 3D - Battle Royale 2022 version ▞▞▞
Man kunne godt få flere mønter. Når man vinder Men alligevel godt
Dette spil er meget sjovt og underholdende, men der er mange fejl. Som i går fandt min bror denne fejl, hvor han samlede sine ædelstene fra bp reward, men den blev bare ved med at give ham mere, og han måtte bruge en time på at prøve at få det til at virke, så gjorde det det. Alt i alt er dette spil min favorit!!
Kan ikke engang få det til at starte, vil downloade til 90 og derefter sparke mig ud af appen. Det burde fungere med min telefon, da det er en nyere mod, men har problemer med at komme ind.
kan ikke komme ind i spillet siger, at det har brug for acsees, og jeg accepterede og gav det fuld kontrol, men det er bare en stak, der siger give os privilegier
Dejligt spil, men det virker ikke, og mit netværk er bedre, og det siger, at dit netværk er dårligt, ret venligst dette problem😰
Rigtig godt, jeg havde en konto, der havde prototypen, men jeg mistede processen, så jeg er på niveau 0 og er på niveau 10
Den er gud
Mikkel
Jeg plejede at elske dette spil for omkring et år siden, før den nye opdatering udkom. Ikke kun mig, men mange flere mennesker kæmper for at følge med i turneringer, vær så snill at ordne det, så det plejede at være.
Forfærdelig. Kampagnen er skrald, og det samme er den klassiske tilstand
Jeg har generelt nydt dette spil meget siden de sidste par opdateringer, jeg elsker virkelig den måde, tingene er nu med ting som vægspray og det faktum, at dette spil er så gammelt og fantastisk. Grunden til, at jeg tilføjede 4 stjerner, skyldes, at jeg fjernede alle mine data, da jeg var maxed for år siden.
Dette spil er meget godt. Det er bare, at det indlæser meget langsomt, og kontrollerne har ændret sig. Det plejede at skyde, når du holder på en fjende. Nej, jeg bliver nødt til at højreklikke. Hvor slemt. Dette plejede at være mit yndlingsspil, men som en anden sagde, ødelagde udviklerne det.
Jeg ville ønske, at pixel gun ikke gigabite, hvorfor det er så dyrt 1,5 gb, men jeg kan ikke downloade det, så det er problemet, jeg ville ønske, at dette er 1,2 b, så jeg kan downloade det. Vær venligst opmærksom tak, men pls kan du minde mig bedre om dette spil er 1,5 gb, som jeg forklarer, at så giv mig 1,2 mb pls kan forstå mig nu og spille jeg vil spille pixel gun 3d for jeg ville ønske. Og dette er telefonen er samsung vær venligst opmærksom på, så du bedre kan forstå. Dette er første gang, jeg spiller pixel gun 3d, så det er derfor, problemet er
Minecraft - Xbox One Gamerpoint Highscore
Jeg begyndte at spille dette spil for omkring 5 år siden, jeg havde mere end 5000 trofæer, og mit yndlingskort var King of the Hill, jeg kan godt lide at betragte mig selv som grunden til, at det blev fjernet, da jeg i FFA dominerede der, hvilket fik andre spillere til at stoppe med at spille det. Jeg havde brugt mindst 150€ på det for at købe ædelstene/mønter, og især elskede jeg militærlobbyen. Efter flere år vendte jeg tilbage og fandt min acc tabt uden hjælp til at gendanne den, for ikke at nævne nogle p2w-problemer, den har, jeg anbefaler at prøve den, og jeg har håb
Dette spil var Golden i 2013-2014, men efter det gik det hele ned ad bakke. Først og fremmest er lykkekisten nu væk, fordi "det var ikke populært", det var ikke populært, fordi du fik det til at betale sig at vinde, og det betaler sig faktisk ikke at tabe, fordi du betaler for så små dele af en pistol, der ikke engang er god. Også dette spil er SÅ ubalanceret nu, at jeg ikke har noget imod Ultimatum længere, jeg kan nemt imødegå det med en stærk snigskytte, men en af jer udviklere syntes, det var en smart idé at lægge modvilje i handelsvognen! Bruh.
Dette spil er godt, men gentilslut værelsesproblemet
Pin on Beach Themed Everything - Pinterest
Dette spil var godt, men nu stinker det. FÅ IKKE DET, AT DET IKKE ER TID VÆRD. Dette plejede at være et sjovt spil, men nu er det så haltende, at du ikke kan gøre noget, anbefaler ikke dette spil. det er nu forfærdeligt.
Spillet plejede at være super sjovt, men nu er det fyldt med tilføjelser og det meste betale sig for at vinde. Ikke kun det, men for et par uger siden begyndte spillet slet ikke at indlæses. Det kommer enten til 75%-90% og går derefter ned.
Fedt spil
Ok, jeg kan huske, da pixel gun var sjovt og ikke kun P2W, og nåede motorsaven, at den skulle være et nærkampsvåben, nej et primært våben
Jeg kan huske, at jeg brugte timer i dette spil, da jeg var 9. Det ville være sygt, hvis du lavede et pixel gun VR-spil.
Det er et godt spil, men når jeg nogensinde spiller online, får jeg et spil halvt fyldt med bots, der praktisk talt har aimbot og kan snige mig med et haglgevær fra den anden side af kortet
Venligst optimer spillet mere tilføj flere grafiske muligheder, det kørte perfekt på min telefon for 2 år siden, nu er det næsten uspilleligt, så frigiv en opdatering for at gøre spillet godt igen
Battle Royale - download Gun Shooter io - Apk AMP
Skal starte forfra, det er bare BS jeg havde den bedste shjit
Dette spil var godt. Nu er det bare anstændigt på grund af så mange problemer, dette spil har. Kunne du tænke dig, idk, reparere dem alle? Gå ind på Noobites kanal og se hans video om, hvad der skal rettes, og begynd at arbejde på det. Jeg ønsker ikke, at dette spil dør helt ud. Hvad jeg mener for at løse alle problemer er at genbalancere hver pistol. Tilføj nyt indhold, der er originalt for en forandring. Tilføj lobbyer før spillet. Bedre optimere spillet. Fjern fast forsinkelse for en masse våben. Gør belønningerne bedre og mere til.
De bliver ved mad af hække
Mit spil sætter sig fast på indlæsningsskærmen ved 95 % og går derefter ned, pls fix dette. Jeg er en OG af spillet, men jeg var nødt til at oprette en ny konto, jeg er glad for at se, at dette spil fortsætter sin herlighed
dejligt sejt
Spil Pixel Gun Apocalypse 4 online. Pixel Gun Apocalypse ... Spil Kritisk Combat Battle Royale online ... Spil Blocky Shooting Arena 3d Pixel Combat online.
Pixel Gun 3D - Battle Royale Action shw
Prøv at lave en ting, som alle kan bytte, det ville være super. Dette spil er godt
bedste hacks - Dansk-Engelsk Oversættelse - TR-Ex
sitemap.xml - Game anmeldelser 2020-2021.
Ikke dårligt på hurtige telefoner. Det tager op til meget hukommelse og ben på normale telefoner.
For det meste betale for at vinde. Og det er meget svært at slibe mønter for at købe legendariske våben, som ikke engang er gode, når du altid taber på grund af de stærke våben, fjendens hold købte med mikrotransaktioner.
sjovt og godt spil, men det jeg er nødt til at vente en time bare for at indlæse på grund af en fejl, det indlæses til 79%, så går det ned til 76% og derefter tilbage til 79% og slutter der, og så skal jeg vente en time
Ok, men i stedet for at tilføje nye våben, prøv at balancere andre ældre våben
Jeg kunne bedre lide spillet, når det var enkelt, og man ikke behøvede at gøre så meget for at få et dårligt våben
Pixel Gun 3d er det bedste spil, og kan du tilføje en vandlydeffekt og tilføje grafiske indstillinger.
Agent Action · The Cook · Battlelands Royale · Hide 'N Seek! We list 40 Frie fire games, they are Kill It With Fire, Fire Balls 3D, etc.
Airplane Chefs - Cooking Game ארקייד gqws
Det er lidt iaterende for drm der er dansker fordi spillet er engelsk
Super spil!
Pixel Gun 3D - Battle Royale پرتحرک rsi
Pixel Gun 3D - Battle Royale פעולה eit
Meget sjovt, men mange snydere. Det er lidt bedre nu
Er ared Godt spil
Godt spil, men sparker mig altid ud uden grund
3D PNG-billeder, download gratis 3D gennemsigtige PNG ...
ikke kun betaler dette spil for at vinde, men hver gang jeg får en annonce med vilje eller ej, går det ned i mit spil, og det giver mig ikke min belønning for at se det, ikke som det plejede at være 😭
Selve spillet er godt nok, det er bare den forsinkelse, som jeg bliver ved med at få under spillet, hvis du gør det sværere for mig at kunne spille, og jeg tænkte på, om du kunne ende med at ordne det, så jeg vil være spille mere jævnt og mere effektivt og få brystet til ikke at kunne sparke mig ud og genstarte det. det bliver ved med at gøre det, så jeg kan aldrig få mine varer under den gratis tilføjelseskiste, så hvis du kan ordne det