Post by mechapelogutt on Feb 7, 2022 18:08:19 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Touchgrind Skate 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Touchgrind Skate 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kody zwiększają wytrzymałość ▞▞▞
▞▞▞ Touchgrind Skate 2 2022 version ▞▞▞
Świetna aplikacja, jeśli naprawdę jeździsz na łyżwach, wszystkie triki są dość reprezentatywne dla ich odpowiedników w prawdziwym życiu, co pozwala na zróżnicowanie przy każdym triku, ale szkoda, że triki są związane z głupkowatą postawą i nie ma żadnych Smithów ani słabych grindów ani instrukcji
Nienawidzę tego, nie mogę przejść przez wyzwania, które mnie trzymają, więc jest to niemożliwe, mówiąc o niemożliwym na większości półek, nie możesz zrobić niemożliwego, po prostu sprawia, że wypłacasz kaucję nie polecam kupowania prawdziwej rolki zamiast tego tylko 2 $
Nie ma
Nie da sie skakać nie da sie
Gra spoko ole sterowania do dupy
Gram w tę grę już od roku i muszę ci powiedzieć, że jest niesamowita. Jestem prawie pewien, że jestem pierwszą i jedyną osobą, która wylądowała poczwórnym kickflipem na podwórku. Ale mam kilka sugestii. Gra jest fajna, ale w niektórych miejscach wygląda naprawdę kiepsko, ale można się tego spodziewać. Ale fakt, że płacisz prawie 3 $ za mapę, która wygląda tak, jakby należała do gry N64 z 1999 roku, nie pasuje do mnie.
Touchgrind Skate 2 Sport gnne
Touchgrind Skate 2 İdman sjj
Touchgrind Skate 2 - Fibonapps
Dam 5 gwiazdek parki będzie można odblokować jeśli dodatkowo bo to jest 9.99 za park
Super gra bardzo polecam ale szkoda że każda jest płatna mapa daje 4 gwiazdki
fajna gra, ale teraz został wydany nowy park Żałuję, że nigdy nie kupiłem pakietu wszystkich parków, ponieważ grałem w te wszystkie na śmierć i wykonałem na nich prawie każde wyzwanie i nie płacę za ten nowy park osobno prawie 3 $ opłaty.